Mijn ping is sloom, nu heb ik gehoor dat er een virus op je blackberry kan zitten, die alles kan zien wat je typt. Is dat zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat virus waar ze het over hebben is onzin.
Het kan zijn dat je teveel applicaties tegelijk hebt lopen waardoor je BB traag wordt. houdt je BB knop eens ingedrukt, dan krijg je een strookje te zien met alle applicaties die nu draaien. Klik 1 voor 1 op die applicaties en dan op de return knop om ze af te sluiten. Een paar blijven er altijd staan, dat is normaal. Dan kun je ook je BB messenger updaten, als je een oudere versie hebt kan deze soms ook trager werken. Als laatste kun je nog een battery pull doen. Dit doe je door je batterij er 10 seconde uit te halen, terwijl je telefoon aanstaat. Je bb reset zichzelf dan. En wat ook nog een probleem kan zijn is je provider, als je bv T-mobile hebt dan is dit een veel voorkomend probleem door een overbelaste server van hun.
Succes!