Iphone 3gs geeft foutmelding 1002, kan niet herstellen, heeft iemand een idee wat te doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Probeer te koppelen aan iTunes op de pc en laat een oude kopie terugzetten. Lijkt mij de beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het probleem is dat hij de iphone in itunes ook niet meer vind.
Ik zou hem proberen in DFU mode te krijgen.
Dit is een "stand" zodat je hem altijd kunt herstellen
Normaal wordt eerst het OS geladen, dan pas ga je restoren.

DFU is een fuctie VOOR dat je OS geladen wordt, iTunes zal dan ook melden dat ie een telefoon in recovery mode heeft gevonden en dat ie alleen maar kan herstellen 9 uit 10 keer lost dit al je problemen op :)

Zie de bron voor een uitleg hoe het moet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gelukt maar als ik dan herstellen doe dan loopt hij op het laatste moment vast. Echt irritant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft ie dan weer een foutmelding?
Ik heb ook wel eens met een restore gehad dat het leek of ie vast liep, maar uiteindelijk was ie gewoon bezig. en kwam alles goed.... Misschien ligt het aan iTunes? gebruik je een Mac of Windows PC?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het kloppen dat je iPhone gejailbreaked was?
De app opnieuw downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat je had gedownload verwijderen en dan opnieuw doen