Wat zijn goede en betrouwbare sites om gratis spelletjes te downloaden voor je mobiel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Voor de nokia kan je goede en betrouwbare spelletjes downloaden via ngage.
Daar kan je namelijk ook bij elk spel eerst een gratis demo uitproberen.
Voor andere mobieltje zou ik het eerlijk gezegt niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi,

Ik gebruik altid www.mobango.com.

Betrouwbaar, en soms de nieuwste spelletjes.

Wel eerst registeren, maar verder kun je downloaden, zonder dat ze emailen en je lastig vallen met van alles en nog wat..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik deze:
http://www.mobiles24.com/downloads/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga altijd naar www.zedge.net.
Je kunt er niet alleen games downloaden maar ook leuke themes, ringtones, sms tones enz.

Je moet je eigen wel even registreren en aangeven wat voor mobieltje je hebt.