ik heb samsung ch@t 335 alleen om bestanden van de pc halen of erop zetten heb je een usb kabeltje nodig. welke kabel is goed voor dit mobiel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij er geen een bij gekregen dan ?

Het beste antwoord

Een kabeltje hiervoor is bij bijna elke computer- of telefoonwinkel te koop.
Als je hem niet morgen al nodig hebt maar een week of anderhalf kunt wachten kun je hem voor iets minder dan € 2,70 bestellen bij DealExtreme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb gehoord dat je er geen kabeltje voor hebt ikzelf gebruik daarom óók een usb-stick
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke microUSB-kabel is goed.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kan ook het microSD-kaartje eruit halen en in een cardreader stoppen, en op die manier bestanden overzetten.

Toegevoegd na 9 minuten:
vanaf +/- 5 euro

Toegevoegd na 11 minuten:
Als je microSD kaartje niet in je kaartlezer past moet je een microSD naar SD adapter kopen. Als het kaartje een microSDHC kaartje is moet deze wel in een (micro)SDHC compatible kaartlezer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar kun je die kopen? en wat is ongeeer de gemiddelde prijs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke maar bij mij thuis is dat vakje waar je het kaartje in kan stoppen veel groter dus het lijkt mij dat die er niet in past..... is er nog een ander manier? met kabeltjes of zo'n stick?
Volgensmij kan elke USB kabel in je mobiel.
Deze kan wel bijna overal in bij mij.
Ook in mn MP4.
;;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb jij jou mobiel gekocht?