Heveel kb is 1 ping berichtje, of gaat dat niet met kb's?

Ik heb een BB los toestel en ik wil graag een simonly abonnement erbij nemen, maar ik ben benieuwd hoeveel mb / gb ik per maand dan nodig heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een ping bericht is afhankelijk van de hoeveelheid tekst ongeveer 5 kb tot 10 kb. Als je niet op youtube gaat en/ of muziek download heb je aan 250MB meer dan genoeg. Ik ping dagelijks de hele dag door met iedereen en bezoek dan ook nog wel een aantal internetpagina's per dag en heb ook msn aanstaan op de bb en verbruik net 90MB per maand. Wil je wel op youtube en muziek enz downloaden dan heb je wel 1GB nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pingen zal je niet lukken met een standaard internetbundel. Hiervoor heb je BB Plus internet nodig. Zonder deze bundel kan je alleen internetten maar heb je geen beschikking tot BBM (ping) en de App World. Wat ik weet is dat je bij een sim-only geen BB plus internet kan bij bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Hi kan het zag ik, en bij vodafone geloof ik ook..
Maar weet je toevallig of pingen dan ook kb's kost of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry, mijn fout.
Op de site van Hi vond ik een mooi overzicht waarin staat dat 1 ping 0.01 mb is. Dat komt overeen met 10 kb. http://www.hi.nl/Productinfo/PrePay/Wat-kan-je-met-1MB.htm