Welke mobielen hebben geen wifi?

Ik zoek een mobiel die geen wifi heeft, zodat je overal op internet kunt. Ik hoef maar weinig smsjes, zo weinig mogelijk, maar wel minimaal 20 smsjes en 20 belminuten.

M'n limiet per maand is 17 euro. Ook niet dat je de eerste maanden 11 euro moet betalen en daarna 20 euro. Het lieftst qwerty toetsenbord.

Blackberry is te duur.

Hebben jullie ook nog een site of een tip waar mobiel(en) zo goedkoop zijn ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Waarom zou je geen WIFI willen? Dit is veel sneller dan 3G (in je thuisnetwerk). En je hebt ook mobieltjes met 3G en WIFI hoor ;).

Volgensmij moet je je nog even verdiepen en wat WIFI en 3G precies inhouden.

Verder kan je ook een (goedkoop) prepaid toestel nemen met Internet-blox: €4,95 per maand. En voor goedkope mobieltjes moet je eens op kijkshop.nl kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een Samsung D600; een wifi, zal spotgoedkoop zijn met een model van minimaal 5 jaar oud, dus een goedkoop abonnement (of misschien wel prepaid) en zit internet op, wel geen 3G, maar ach; internetten doet ie..

Denk dat je combinatie anno 2011 niet meer mogelijk is ;) Op vrijwel alle nieuwe telefoons zit wifi, tenzij je zo'n toestel neemt waar WAP-internet nog op zit, daar vind je gegarandeerd geen wifi op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LGKP500 cookie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Samsung Corby, heeft een toetsenbord en geen wifi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel los te koop en dan gewoon een sim only abbo, is meestal nog goedkoper ook.
Je zoekt verkeerd, wat jij wil is een mobiel met mobiel internet abonnement zodat je op het 3G netwerk kan. Op die telefoons zit bijna ook altijd Wifi het is niet: of het een of het ander, maar het zit er gewoon alle 2 op. Sowieso is het raar om te zoeken naar een apparaat zonder een bepaalde functie als je een andere functie wil. Nu komt dus bijna elke smartphone in het bereik van je zoektocht.