In het begin ga je kijken wat je allemaal gratis kunt vinden. Later denk je "nou voor 99 cent, kan ik best die ene kopen". Na een tijd ga je ook wat duurdere apps kopen. Hier een leuke lijst voor "meisjes":
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tja smaken verschillen, er zijn zoveel soorten Apps en games en die ik leuk vind hoef jij dus niet leuk te vinden.
Dus installeer iTunes en kijk vast in de App Store wat er allemaal is, veel is gratis, dus die kun je gewoon eens uitproberen.
Wat ik zelf heel handig vind is de Navigatie van TomTom en een leuk spel vind ik Bejeweled.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom nu al :), als je een maandje wacht komt de 4.0 uit. Maar om terug te komen op je vraag, kijk gewoon in de app store voor leuke gratis apps, maak eventueel een amerikaanse account aan, omdat je dan veel meer aanbod hebt. Daarnaast kan je nog voor betaalden kijken. Bij de top 25 in de app store staan wel meestal de leuskte apps die momemteel door mensen geliefd zijn. Ook als je niet wilt betalen zijn er opties zoals Jailbreaken. (Nee, je garantie vervalt er niet door. Je hoeft hem alleen te herstellen en apple kan niet eens me,er zien dat je hebt gejailbreaked.) Met jailbreaken kan je onder andere via installous gratis apps krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angry Birds is een leuke, verslavende game