Waarom kan mijn samsung galaxy mini (met wifi) alleen maar verbinding met internet krijgen als ook de pc (met wifi) aan staat?

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Nintendo Wii.
Wie hier dus antwoord op heeft helpt mij direct 2 problemen op te lossen! :)

De volgende stappen herhaalt mijn mobiel als de pc niet aan staat:

Verbinding maken met
IP-adres ophalen va

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het ziet ernaar uit dat je de pc als ip server hebt ingericht en dit uitstaat op je modem/router. Dit zal je dus uit moeen zetten op je pc en aan in je modem/router
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jouw computer heeft verbinding met internet, jouw andere twee apparaten hebben alleen via wifi verbinding met jouw computer.
Als je de computer uitzet kunnen de Nintendo en mobiel niet met wifi zelf contact met internet maken.