nieuw abonnement?

ik heb een abonnement van vodafone tot augustus dit jaar, maar ik wil graag een abonnement op de nieuwe HTC sensation. Een werknemer van de vodafone winkel zei dat ik mijn abbo in juni kan opzeggen en dan gelijk mijn nieuwe telefoon kan meenemen.
maar betekent dan dat ik mijn abonnement verleng of niet ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

in dat geval sluit je een nieuw abonnement af. Dit kan doorgaans drie maanden voor de ingangsdatum. Wat de medewerker impliceert is dat je in juni een nieuw abonnement afsluit met een ingangsdatum in Augustus. Je krijgt dan het gewenste toestel alvast mee onder gebruik van je huidige abonnement (tot augustus). Daarna treedt je nieuwe abonnement in en heb je dus geen dubbele kosten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is afhankelijk van de aanbieder en de aanbieding. hiervoor kun je toch het best naar de winkel en de aanbiedingen met de verkoper doornemen. succes

Andere antwoorden (1)

Daar kan alleen de medewerker van vodafone antwoord opgeven.