Hoe kan ik de eindeloos online bundel van Hi stopzetten?

Hoooi . ik heb een mobiel van de Hi. en toen kwam er een berichtje : wil jij internet voor maar 2,50 per maand? ik dacht toen van ja. en toen had ik dat gedaan . maar nu een tijdje geleden hebben ze er 10,00 euro per maand van gemaakt.. en er staat : Afmelden voor deze bundel ? Kijk op hi.nl/bundels en toen ben ik naar die site gegaan en er staat: deze pagina is verwijderd.. wat moet ik nu doen?! ik wil geen 10 euro per maand betalen ? want ik krijg van me ouders al 10 euro per maand beltegoed... ik weet nu echt niet wat ik moet doenn!!

Groetjes, Lisa.

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja er staat: (want ik heb geen 10 euro beltegoed op dit moment) er staat : Het aanvullen van je Eindeloos online bundel is weer niet gelukt.Volgende maan proberen we het weer. Afmelden voor deze bundel ?kijk op hi.nl/bundels

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het stopzetten van je Hi Eindeloos Online maandabonnement regel je zelf via Mijn Hi, bij Mijn abonnement. Klik op Bekijk voordeelbundels en zet een vinkje bij Beëindiging Hi Eindeloos Online. Het data-abonnement wordt na het einde van de lopende maand plus de eerste volle maand gestopt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat bij mij geen Mijn abonnement? wwaar kan ik dan vinden ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze prepaid heeft, er is een code om je af te melden, maar ik kan deze niet vinden..

Andere antwoorden (2)

Als de site verwijderd is, zou ik gewoon even naar hi bellen en het uitleggen en dat je geen gebruik meer wil maken van de bundel. Ik heb dit ook wel eens gehad met een
avondbundel en toen hebben zij het stopgezet voor mij!

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site van HI heeft best vaal problemen. Probeer het nog eens, anders via de conact pagina van HI. Dan heb je tenminste bewijs. (doorgaans binnen 2 werkdagen antwoord)

Succes ermee.