Ik heb 200 zenders op tv maar er doen er maar 30

Weet iemand hoe ik de andere kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

misschien moet je je zenderlijst een keer opnieuw inladen of een update uitvoeren.
ps heb je schotel, kabel of interactieve tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb UPC
Het aantal van 200 kanalen is aanwezig op je tv
maar biedt je provider ook 200 zenders ?
ik denk het niet
ik zou niet weten welke provider dat wel heeft ?
alleen als je een hele uitgebreide satteliet hebt misschien ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziggo komt een eind; https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/
Je KAN 200 zenders ontvangen je hebt alleen maar een abonnement op de 30 die in het basispakket zitten. Waarschijnlijk zijn al deze zenders gelockt, er staat een sleutel bij of je krijgt een error. Als je de rest van de zenders wil moet je meer betalen, dit gaat meestal per pakket.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard bedoelt de man vast wel satelliet natuurlijk ha!
Bij mijn weten geeft de Astra-18 al 1050 zenders waarvan inderdaad een 200-tal zichtbaar hadden moeten zijn.
Het antwoord zit echter in je gekochte satellietontvanger want de goedkoopste kost 60 euro ex. schotel, maar als je een ontvangerdoosje van 1800,- eurootjes koopt garandeer ik je dat je dat je stukken meer ziet. Natuurlijk kun je extra abonnementen afsluiten voor betaalzenders maar de allerbeste investering die ik je zeker zou aanraden is toch wel een elektromotor op je draaibare schotel, dus niet een 2-oog aanschaffen. Let er trouwens ook nog op dat je oog een 5-bander is want vaak genoeg monteren ze er een 3-bander op: die kosten maar de helft.

Hetzelfde verhaal gaat ook op voor DVB-T kastjes die dus TV-signalen uit de lucht plukken: Nederland heeft een afwijkend systeem tov. de rest van de hele EEG.
Je koopt ze al vanaf 15 euro in de kringloopwinkel maar let erop dat je altijd de bijgeleverde kaart erbij krijgt want vreemd genoeg zijn hier de kaarten niet onderling uitwisselbaar...! Heel soms lukt je dit maar hier geldt nog echt: Plug & Pray...
Om alle regiozenders van heel Nederland te ontvangen heb je een 3 meter lange collinear-antenne nodig die eruitziet als een witte vlaggestok maar heb je helemaal geen kaart voor nodig ze zijn vrij, maar voor Duitse zenders heb je een flink duurdere ontvanger met dubbele kaartenlezer, sommige toestellen voor campinggebruik passen wel 6 kaarten tegelijkertijd erin...