Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat valt onder de garantie van de gsm !

Ik heb een Nokia N9 in juli 2010 aangeschaft. Sinds een aantal maanden werkt de navigatie niet optimaal en mipijn verbinding met het internet verloopt altijd heel moeizaam of helemaal niet .. Valt dit binnen de garantie en wat gaat er met mijn toestel gebeuren .. De winkel waar ik hem gekocht heb bestaat niet meer .. Waar kan ik nu terecht voor de garantie .. ( t for telecom ) ik heb daarnaast ook een verzekering voor mijn gsm ( oa ik daar iets mee .. )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
437

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk dat dit helemaal niet aan de telefoon zelf ligt maar aan het internet, misschien heb je wat verkeerd ingesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een software fout is, heb je hoe dan ook garantie op je toestel.
Nokia geeft standaard 2 jaar fabrieksgarantie op hun toestellen. Op internet kun je eventueel kijken waar nokia service punten zijn, deze kijken dan na of de software goed is en of je garantie hebt.. Aangezien jij aangeeft dat je een verzekering hebt, kun je het beste via hun doen..
Je kunt het beste dan eerst naar de winkel gaan waar je het toestel gekocht hebt, lukt dit niet neem dan contact op met de verzekering.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding