Als ik een simlockvrije iPhone 4 in Amerika koop kan ik hem dan in Nederland gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Maar je zult dus wel een omvormer moeten gebruiken omdat het voltage anders is in de States net als de vorm van het stopcontact. Doe je dat niet, dan krijg je een piekspanning en dan is het snel gebeurd met de iphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovendien kan het voor problemen zorgen als je de iPhone 4 dan op een Nederlandstalige iTunes wilt updaten.