Hoe unlock je lg cookie KP500?

ik wil graag mijn mobiel ruilen met die van mijn moeder, omdat je met lg cookie blijkbaar niet eens whatsapp kan downloaden. maar nou probeerde ik even haar usimkaart in mij lg te doen, en hij is dus blijkbaar niet simlock vrij. Weet iemand misschien iemand hoe je gratis en makkelijk je telefoon simlockvrij kan maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
unlocken en simlockvrij zijn twee verschillende dingen.

Antwoorden (3)

Het toestel kan je simlock vrij maken op de markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem eens contact op met de provider waarvan de simlock is.

Als het toestel ouder is dan een jaar kunnen zij kosteloos voor je regelen dat jouw toestel simlock vrij wordt gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis simlock verwijderen van de LG KP500 is niet mogelijk, tenzij je telefoon ouder dan 1 jr is en je de simkaart die je erbij hebt gekregen nog steeds gebruikt. Anders zal de provider je geen unlockcode geven. Het krijgen van de unlockcode kan dan tussen de 1 en 30 dagen duren. Je kan dit ook sneller laten doen door een unlockcode online te kopen, dit kan bijv op www.123simlock.nl - daar kost het voor dit model 29,75