Kan je met de mobiel Samsung Galaxy Ace gebruik maken van het programma Whatsapp?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

ja, de Galaxy Ace is 1 van de weinige samsungs met het android besturing systeem en kan daardoor ook WhatsApp gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weinige samsungs met het android besturingsysteem? galaxy gio, galaxys, galaxy appollo, galaxy mini, galaxy s 2, ace, galaxy 551, galaxy 5, galaxy sl, galaxy giorgio, galaxy spica, galaxy.
allemaal samsungs, en android!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn allemaal Galaxy's , de meerderheid van de samsungs hebben hun eigen besturing systeem.
Ja dat kan het is net een Blackberry en een iPhone daar kan je dat ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nartuurlijk kan dat
zoek em op in de android market