Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een twee jaar oude samsung star, hoeveel vraag je ervoor?

Mijn beste vriendin krijgt een nieuwe telefoon en wil daarom haar Samsung Star verkopen. Ze zegt dat hij nu in de winkel 90 euro kost, maar ze heeft die van haar al 2 jaar. Eerlijk is eerlijk: Hij ziet er nog wel goed uit, op een paar heel kleine krasjes na. Heel soms schiet het SD kaartje eruit maar die kun je dan gewoon opnieuw erin doen. Ik wil hem graag overkopen, en nu vraagt ze er 40/45 euro voor. Is dat wel een redelijke prijs??

Toegevoegd na 19 uur:
We zijn op een prijs gekomen van 25 euro. Bedankt voor jullie antwoorden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
756

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, ik zou aan 20 hooguit 30 euro denken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik zou zeggen: kijk op marktplaats watvoor prijzen mensen ervoor vragen, en daarop de keuze baseren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel aan de hoge kant, als je op marktplaats rondkijkt vind je een Star al voor 35 euro en dan is hij 1 jaar oud.

Nee, 40 euro voor een 2 jaar oud toestel is dan wel teveel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het internet is een site; zonzoo.nl. Hier kan je per merk kijken wat je telefoon waard is. Dit is website waar je je telefoon kan verkopen aan Media Markt maar je kan het ook bekijken voor jezelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want ik zag vij de ......... Een aanbieding van 49.99 voor een nieuwe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding