Wat betaal je voor bellen bij een hi tarief "Gratis sms"?

Ik heb een prepaid van hi. Ik heb nu het tarief hi5, als je je tarief wil wijzigen, kan je ook kiezen voor "Gratis sms", alleen als je dan bij het tarievenoverzicht gaat kijken, zie je daar niet het tarief gratis sms staan, dus weet je niet hoeveel alles kost... Weet iemand hoeveel alles kost als je dat tarief hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Die gratis sms krijg je als je opwaardeert. 10 euro geeft 50 gratis smsjes, 20 euro 500.
Verder blijven je kosten normaal, alleen gaat bij hi5 je belminuten volgens mij duurder worden.. Dat weet ik niet zeker.
Je kan volgens mij alleen niet 2 dingen tegelijk doen, want ik had 500 gratis sms, en vinkte bij tarief hi5 aan en weg waren de smsjes.