Nokia c3 vraag.

Ik heb een probleem. En ik vind het heel vervelend. Ik heb sinds kort een Nokia C3 gekocht. Maar wat het probleem nou is: Ik kan er niet mee op internet. Hij heeft thuis gewoon verbinding want wij hebben speedtouch en ik had het goede code ingevuld, dus ik kan we goed verbinden maar als ik dan bv op comunity's web of chatten druk dan zegt hij: Probleem net netwerkverbinding. Probeer het later opnieuw. Maar ik heb hem nou al een week en ik heb het elke dag al wel 2 keer geprobeerd maar hij blijft maar het zelfde zeggen. Alsjeblieft! Kan iemand mij helpen?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Ik vind het ook echt vervelend :( ....

Antwoorden (1)

Je bent niet de enige.

Update even je Opera Mini browser via de Ovi store.
Je hebt wel een account nodig.

Mocht het nog steeds niet werken dan kan je hier misschien de oplossing vinden:

http://discussions.europe.nokia.com/t5/Cseries/ANOTHER-NOKIA-C3-WLAN-PROBLEM/td-p/754515

Toegevoegd na 22 uur:
Als het goed is doet je Ovi store het wel. Het probleem ligt namelijk bij je chat en Opera. Andere oplossingen vind je in de link. (die is wel in het engels).

Ook hoe je het voor elkaar krijgt dat je kan kiezen of hij moebiel of wifi moet gebruiken als internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar om naar de ovi store te gaan heb je ook internet nodig..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je internet doet het wel, maar je Opera mini en chat doen het niet. In de link vind je ook de oplossing dat je telefoon vraagt welke verbinding je wilt gebruiken (3G of wifi). Is alleen wel in het Engels.