Waarom zegt mijn mobieltje telkens "onvoldoende geheugen" als ik een internetpagina wil laden?

Ik gister de samsung star 2 gekocht. Als ik (via wifi) op internet wil en de pagina is half geladen krijg ik elke keer een scherm met "onvoldoende geheugen".
Ik heb al verschillende site's geprobeert.
Ik heb verder ook nog helemaal niets op mijn telefoon qua bestanden er op gezet, dus ik snap niet waarom hij dit blijft zeggen.

Ik ga morgen terug naar de winkel om te kijken of zij er iets aan kunnen doen, maar ik dacht laat ik dit eerst maar proberen.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik denk toch echt dat dat betekent dat je onvoldoende geheugen hebt, geen idee waar ik dat idee vandaan haal ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon bij instellingen>toepassingen>resetten en dan lukt het wel ik heb ook een star 2 en heb het ook voor gehad xp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde! En bij mij zit er toch echt wel een geheugenkaart in, waar nog niets op staat. Toch krijg ik steeds deze melding. Snap er niets van! K*t-ding!