Bestaat er iets als Prepaid bellen op je mobiel, maar wel een Internet abonnement erbij hebben?

Ik ben van plan een Samsung Galaxy S2 te gaan kopen, maar wil er GEEN abonnement bij voor een bepaald aantal belminuten en sms'jes per maand want ik gebruik die amper. Ik bel alleen als het echt nodig is en sms'en doe ik echt bijna nooit, dus als ik zo'n abonnement neem krijg ik allemaal belminuten die ik dan niet gebruik en dat zou erg zonde zijn.

Wat ik me dus afvraag is of er een prepaid simkaart bestaat maar dat je er wel een abonnement voor alleen Internet op kan gooien of iets dergelijks. En dan zou ik graag onbeperkt Internet willen voor een vast bedrag per maand (10-15 euro ofzo), ik lees bij veel abonnementen dat ze onbeperkt Internet aanbieden maar als ik verder lees dat het maar maximaal 500 Mb per maand is ofzo, en als je er overheen gaat dat je extra moet betalen.

Ik wil dus ECHT onbeperkt internet waarmee ik niet over een bepaald aantal MB kan gaan.

Als zoiets bestaat zou ik graag willen weten hoe dit heet, waar ik het kan vinden en hoe dat precies werkt op een prepaid simkaart.

Ik ben namelijk van plan om veel te internetten op die nieuwe smartphone die ik ga kopen, veel filmpjes te kijken op Youtube en Dumpert, online krantenartikelen lezen enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Tja, je hebt Ben.nl

Als ik jou zo hoor kan je dit abonement ook zien als ombeperkt internet en dan krijg je gratis elke maand 250 minuten om te bellen voor 12 euro p/m

http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig

1 seconde geleden

Toegevoegd na 3 minuten:
Ben is namelijk de enige die onbeperkt internet aanbiedt.

Normaal is dit abonnement 9,95, maar als je daar dus een Ben regelmatig abbo neemt van 6,95 dan krijg je dus het internet abonnement voor de halve prijs.

- Onbeperkt internet
- 250 belminuten / sms per maand

Eenmalig 10 euro en dan 11,94 euro per maand.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is het grappige. Als je de duurdere Ben regelmatig neemt dan is het totaal maar 11,94 euro omdat je dan 50% korting krijgt op internet. Als ik jou het onbeperkt abonnement aansmeer voor 11,94 per maand en de belminuten voor mezelf had gehouden, dan was je wel blij? Je bent met dit internet abonnement juist nooit meer kwijt aan prepaid belminuten, met jouw belgedrag ben je dus nooit meer dan die 11,94 euro per maand kwijt.