Hoe stel ik een wifi instelling in op de Samsung 8510?

Ik wil in buitenland msnen maar kreeg te horen dat dat via abonnement zo duur is, werd mij aangeraden om wifi in te stellen. Dan kost het helemaal niks en kan je zelfs skypen. Maar weet niet hoe het werkt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er moet een wifi punt in jouw omgeving zitten, als deze niet beveiligd is kun je internetten. als deze beveiligd is heb je pech, of je moet een tegoed kopen. Je telefoon kan dan een internet vebinding maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

tja ten eerste moet je weten of er een gratis wifi punt bij je in de buurt is.
vaak hebben hotels wel een punt maar dat zit meestal bij de prijs in en vaak is er dus oook een ww.
campings hebben het ook wel ook weer meestal bij de prijs in.
maar het is een kwestie van je wifi aanzetten in je mobiel.
en laten zoeken naar netwerken de meesten zullen beveilig zijn.
je kan eens gaan zoeken naar free hotspots
vroeger had je bv de oude kermit een voorloper van gsm op die manier werkt wifi in je mobiel ook.
sommige zaken bieden gratis hotspot aan maar het is een kwestie van zoeken.
Wat je ook kan proberen is een lokaal inbel nummer te vinden.
op bijvoorbeeld http://www.inbellen.org/

en voor de rest als je thuis draadloos hebt kun je alvast wat gaan testen .
capthavoc