Waar kan ik een sim-lock vrije iPhone 4 kopen in Den Haag?

Ik hoef er geen abonnement bij. Bij de meeste telecomwinkels wordt de iPhone 4 aangeboden met een abonnement. Ik wil graag een los toestel. Via de Apple Store kost dat toestel 499 euro, ik vraag me af of ik dat hier in Den Haag gewoon in de winkel kan kopen. Ook Apple Premium resellers verkopen de telefoon niet los, maar met abonnement. Weet iemand waar ik naar toe kan gaan? Misschien bij de Mediamarkt? Ik hoop dat iemand uit ervaring weet waar ik in Den Haag terecht kan om een simlock vrije iPhone 4 te kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Probeer het eens op de Markt in Den Haag , die mensen daar kunnen van alles unlocken! suc6 !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de mediamarkt kan dat