Mijn IPhone gaat niet meer uit, hoe los ik dit op?

Ik krijg mijn Iphone niet meer uit, lijkt wel of die vast staat..
Kan ik ergens resetten en hoe moet ik dat doen?
graag in klare taal, want ik heb er absoluut geen verstand van..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
9.4K

Het beste antwoord

Houdt de homebutton en de sleep/wakebutton ingedrukt totdat je het appeltje weer ziet.

Homebutton = knop voorop
Sleep/wakebutton = knop bovenop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ssie................ja hij is uit.pfffffff

Andere antwoorden (5)

Gewoon aan laten staan, gaat hij vanzelf uit, en dan opstarten en opladen. Als hij daarna weer niet uit gaat moet je hem resette ln via itunes, dus alles opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan natuurlijk ook...min is niet van mij hoor!!
Resetten kan je doen via itunes, kliek hiervoor op "Herstellen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houdt je home (cirkeltje) 5 seconnden tegelijkertijd ingedrukt met de power knop (rechtsboven).

Hierna herstart je iPhone automatisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt
Anders de accu ff losmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t is al gelukt..
Je kunt je iPhone hard resetten hier de stap bij stap gids https://www.gsmerz4u.nl/blog/iphone-gaat-niet-meer-aan-oplossingen-gids.html