Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beltegoed prepaid

Is er een manier om te zien waar je prepaid beltegoed heen gaat? Ik heb namelijk 3 dagen geleden 10 euro opgewaardeerd en heb nu nog maar 1 euro!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misscien op de site van je provider en daar staat dan waarschijnlijk iets van tegoed en verbruik en misschien staat daar iets?
Kijk in je telefoon naar uitgaande oproepen (als je touch creen hebt wil dat nog wel eens ontblokken in je tas) of kijk bij je games ofzo of geschiedenis van internet misschien vind je daar wat

(ik heb het ook een paar keer gehad dat er beltegoed verdween maar ik heb me er gewoon bij neergelegd niet aan te doen... Je kunt proberen of als je er nieuw beltegoed opzet of het weer gebeurd en anders kun je misschien beter een andere simkaart kopen dan zijn dat "nieuwe gegevens" en heeft nog niemanddat nummer dus kunnen hackers of tv programma 's etc. Er geen geld meer afhalen. Het kan helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij mijn weten geeft geen enkele provider die service bij een prepaid.

Een paar dingen: Luister je muziek online? Surf je met je mobiel ? Dat kan data vreten. Bellen naar het buitenland of speciale nummers kost ook serieus geld

Toegevoegd na 13 minuten:
hm.. Kijk even goed naar de apps die je op de phone hebt staan. niet alle apps zijn rgatis om te gebruiken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd, ben je niet per ongeluk geabonneerd op een sms dienst??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het enige wat providers kunnen zien is of er op jouw nummer servicenummers geregistreerd staan, dus de *419* of zoiets, ook daar kan je beltegoed heel snel aan op gaan!

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt meer gebelt dan je denkt of sms jes verstuurd. Kijk maar eens naar je bel gedrag de afgelopen dagen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Hoe komen mensen er toch bij ,dat prepaid gebruikers nergens hun beltegoed kunnen zien ....zal we aan mij liggen,want voorzover ik weet ,biedt elke grote provider zelfs de dienst aan,om online het beltegoed op te waarderen + dat je dan automatisch een gespecificeerd overzicht kunt bekijken. Kijkt U maar eens - het is maar één voorbeeld- op de website van KPN:


http://informe.com/go/?domain=kpn.com&url=http://kpn.com&keyword=


Op de volgende website is het mogelijk,om elke provider in het vakje in te vullen ..en dat is dan de vraag over de aanbieder. Heel handig en mijns inziens zeker nuttig !

http://informe.com/

Verbaasde groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding