Wat houdt met een Mobiel met internet, het aantal MB's in, en hoeveel MB zou je normaal in een maand gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.5K

Antwoorden (5)

dat is geen eenvoudige vraag. althans, het antwoord is weliswaar vrij simpel: het houdt in hoeveel bandbreedte je gebruikt via het internet.
praktischer antwoord: als jij een filmpje kijkt gebruik je veel bandbreedte want je moet meer bytes laden. bij een simpele website met alleen text is dat heel weinig. bij what'sapp bijvoorbeeld ook.
het is alleen lastig in te schatten hoeveel je max kwijt bent per maand. onder de 1 gig (1000 mb) zit je goed in elk geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf vind ik 200 MB bijv. superweinig klinken, maar dat zal dan wel meevallen neem ik aan. Bedankt!
Met een mobiel met internet kan je net zoals op jouw computer, internetten en e-mail sturen. Je kan hierop ook applicaties zetten, zoals msn, youtube, (whatsapp), google maps, hyves, en noem het maar op.

Het is erg verschillend hoeveel je per maand verbruikt. ]
Dit hangt van jou internetgebruik af.

Veel providers bieden een 1 GB of een onbeperkte internet bundel bij hun pakketten aan.

Nog een stukje tekst met data verbruiken:

Mobiel internet wordt voor uiteenlopende redenen gebruikt, hieronder vind je een aantal populaire internettoepassingen en het dataverbruik dat bij elke toepassing hoort.

Windows Live Messenger met webcam: 90 mb per uur
Youtube 131 mb per uur
Skype 50 tot 72 mb per uur
Uitzending gemist 220 mb per uur
Online poker 15 tot 20 mb per uur
E-mailen met outlook: de meeste tekst e-mails zijn tussen de 3 en 10 kb, een html e-mail zit vaak tussen de 50 en 150 kb
muziekbestand downloaden (mp3) gemiddeld 4,5 mb per bestand
internetpagina met veel plaatjes ongeveer 0,50 mb
internetpagina met weinig plaatjes ongeveer 0,20 mb
webbrowsen (surfen) gemiddeld ongeveer 13,00 mb per uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het aantal MB hangt van van hoeveel sites je bezoekt hoe groot die sites zijn downloads .. video streaming zoals youtube enz. Hoeveel je in een maand zou gebruiken hangt af van wat je allemaal doet op mobiel internet als je alleen sites bezoekt dan zou 100 mb meer dan genoeg zijn maar als je ook gaat pingen en msne dan heb je veel meer nodig het beste is altijd onbeperkt internet nemen als je een abonnement aanschaft. stel je voor je download iets van 400 mb dat is niet erg als je onbeperk internet hebt maar als je beperkt neemt ( zoals 200 mb per maand ) dan zou je een groot probleem hebben en veel kosten moeten betalen ... zoals ik had geen internet abonnement en toen had ik per ongeluk iets gedownload van 260 mb en toen kwam er een rekening van 160 euro...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pingen en msnen kost bijna geen bandbreedte. Per maand kun je denken aan 10 mb.
Hoeveel mb is zeer verschillend kan je niet vaststelle maar je kan het wel bij houden zoek maar ff in de apstore als je een iphone hebt of op adroid market
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een link van Hi

Toegevoegd na 27 seconden:
wat je met 1 mb kan