Als ik een sim kaartje wil verwisselen (Beide kaartjes vodafone) Dan vraagt hij om een Sim- Code.. Wat is dat?

Ik weet niet wat het sim code is.. De providers zijn beide Vodafone. Hoe kom ik er achter wat dat code is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm. Juist..

Het beste antwoord

Als je telefoon een jaar of ouder is kun je Vodafone bellen en moeten ze je gratis de unlock code geven. IS hij jonger dan een jaar kun je hem op bv de markt laten unlocken en kost het je rond de 10 euro. Ook op sites als Marktplaats kun je kijken naar iemand bij jou in de buurt die telefoons simlock vrij maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

vaak staat het ergens in de brieven die je er bij hebt gekregen ...anders kan het altijd nog 0000 zijn (alleen dan in een andere volgorde xD....sorry... :P)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of het is 0000, of het is de pincode, die je op het vorige kaartje hebt ingesteld, of idd, waarschijnlijk staat het in een van de boekjes die je bij je aankoop gekregen hebt,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
0000 is het niet.. Pincode ook niet, Boekjes en brieven al gekeken. Waar zou het anders ergens in de boekjes moeten staan van vodafone?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sorry, ik haal geloof ik twee dingen door elkaar. Kijk eens op deze site http://www.peters1.dk/unlock/samsung/?sprog=nl
kom je hier verder mee?
Het is vreemd dat je beide kaartjes van een provider zijn en hij om een simcode vraag. Is het een niet een prepaid kaart en het andere een abonnement. Een simlock is namelijk om de telefoon simlock vrij te maken. zie ook bijlage
12 jaar geleden
In Spanje is het meestal 5555. Misschien werkt dit? Anders 1111 of 2222 ofzo...?

Toegevoegd na 3 minuten:
Twee vragen: Zijn het nieuwe kaartjes? Is het een nieuwe telefoon? Met logisch denken moeten we toch een eind komen lijkt me...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zit zo: Ik heb een samsung star. Die ga ik verkopen aan iemand, die gene heeft ook vodafone.. dus probeerde ik het kaartje van die gene in mijn samsung star te doen. Toen vroeg hij eerst om een pin (Ik heb de pin gegeven van degene aan wie ik de telefoon verkoop) en die was juist. En toen vroeg hij om een sim code.. Ik heb al verschillende dingen geprobeert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sorry, ik haal geloof ik twee dingen door elkaar. Kijk eens op deze site http://www.peters1.dk/unlock/samsung/?sprog=nl
Kom je hier verder mee?