Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik gekochte iPhone apps op al mijn iDevices gebruiken ?

Indien geschijt natuurlijk, maar ik bedoel natuurlijk of ik ze per device moet aanschaffen. Kan ik de zgn. .ipa bestand aan mijn buurman geven en kan hij 'm dan installeren? Zoniet, hoe weet itunes of ik het ben of mijn buurman? Adhv itunes account?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
491

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan met je account waarmee je een app hebt gekocht dezelfde app installeren op nog 5 Devices (inclusief je eigen device). Je moet wel eerst inloggen en als je via de computer wilt synchroniseren moet je je account verifiëren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, dat kan, dan moet je buurman wel op jou itunes accounct inloggen. Ook moet hij dan die 3 cijfers van je creditcard invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een app heb gekocht is dat gekoppeld aan jouw iTunes-account. Alle toestellen die gebruik maken van dat account kunnen dat programma draaien. 1 keer kopen, maar gebruiken op al jouw toestellen.
Maar... Het ipa bestand aan je buurman geven zodat hij het ook kan gebruiken gaat niet werken. Jouw iTunes account is namelijk anders dan die van de buurman. Zijn account staat ingesteld op zijn telefoon.
2 opties hoe het wel kan. A) je buurman kan jouw iTunes account gebruiken(als jij dat wil)
B) of toestel jailbreaken. Dan is het installeren van ipa bestanden mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
99% kan op alles, zoals whatsapp kan alleen op een iphone
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding