Wat is nou weer een android telefoon ?

Ik snap niet wat android inhoud.

Ik heb zelf een nokia 71 en mijn dochter heeft lg cookie 500.
Zijn dit nou android telefoons of smartphone of wat dan ook ?

Want ik heb zelf whatsapp op mijn nokia 71 zitten dat heeft iemand gedaan voor mij.
En ik wil dat graag op mijn dochters lg cookie zetten maar wat heeft zij nou voor een soort telefoon ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je dochter kan geen Whatsapp op haar LG coockie krijgen omdat het geen smartphone is. Whatsapp is alleen voor iPhone (=smartphone), Nokia smartphones en Android smartphones (voor die laatste geldt: besturingsysteem is van Google, maar de toestellen zelf bijv. van HTC of andere smartphonemaker)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Blackberry's kun je ook whatsapp zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja, thnx. Ik dacht al dat ik er een vergeten was

Andere antwoorden (1)

Android is het besturings systeem van Google voor mobiele spagaten zo heeft bijv. Apple IOS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spagaten moet apparaten zijn