Nee nog niet, deze is nog niet leverbaar omdat er ook nog niet bekend is precies wanneer deze exact in NL op de markt komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPhone 5, mits deze zo gaat heten, is nog niet officieel aangekondigd. Vandaar dat deze ook nog niet via, officiele, serieuze wegen te bestellen/reserveren is. Als ik jou was zou ik afwachtten tot dat de opvolger van de iPhone 4 in de schappen ligt, of in elk geval totdat er duidelijk is wat hij gaat kunnen.
Groet,
Vols
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk komt deze zomer of net na de zomer, een snellere versie van de iPhone 4 op de markt (4S lijkt mij logischerwijs). iPhone 5 zal pas volgend jaar komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nog helemaal niks begonnen Rondom de nieuwe iphone laat staan pre-orders!
Dus: nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee nog niet ze zeggen augustus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPhone 5 zal waarschijnelijk bij de eerst volgende Apple event dat zal in juni of juli gebeuren een maand later in nederland