Hallo ik wil graag een nokia5800 weer aan de praat krijgen.

Hij zegt als ik hem aan doe van alles: systeemfout . Onvoldoende geheugen voor bewerking en iets met vcommand. Het probleem is dat ik in geen geval contact kan krijgen met de telefoon via mn pc zodat ik m kan maken. Iemand tips??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

ga naar algemeen. Instellingen en dan terugzetten naar fabrieksinstellingen. Alleen raak je wel alles kwijt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in rdam woont heb je een specialist en dat is ricom repairs gratis en goed tenzij je nog garantie hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook zo'n nokia je moet gewoon het geheugen leeg maken dus: overbodige bestanden verwijderen als het goed is moet hij dan weer werken.

Toegevoegd na 29 seconden:
haal eens even de accu eruit