Telefoonfraude?

Ik werd vandaag gebeld door iemand die zich voordeed als iemand van mijn provider. Hij zei dat ik gratis een maand een bundel uit kon proberen dat ik een bevestigingssms'je zou krijgen. Hij zei dat ik dit een maand zou kunnen proberen en daarna het op zou kunnen zeggen. Ik heb verder geen gegevens aan hem verteld. Het 'bevestigingssmsje' heb ik nooit ontvangen. Ik belde de klantenservice van mijn provider, maar die hebben geen geregistreerd telefoontje naar mijn nummer in hun bestand staan.
Is er een nummer waar ik heen kan bellen met dit probleem want ik weet nu niet echt wat ik moet doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Wat zou je willen doen dan?
Hij heeft toch geen info van je? Nergens druk om maken en blij zijn dat je niet bij het percentage Nederlanders hoort die zonder door te vragen gegevens door geeft. Daar is die gast namelijk naar op zoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik ben een beetje paranoia :) Toch wel meer gerustgesteld nu.