Wil je het adres van KPN waar je klachten naar toe kunt sturen?

Dit is toch simpel op internet op te zoeken:

Postbus 30000 2500GA 's-Gravenhage
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een postbusadres wordt een lange omweg vrees ik. Ik zou het schriftelijk via internet melden:

Zie link hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het adres heb je inmiddels maar ik raad je aan om de brief te kopieren en aangetekend te versturen
ik lig nu nog steeds overhoop terwijl ik al 1.5 jaar kpn meer heb
ik heb zelfs een brief gehad dat alles opgezegd is maar ze blijven rekeningen sturen
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt inderdaad geen aangetekende brieven naar een postbus sturen. De eerste postbus die zijn handtekening kan zetten moet ik nog tegenkomen. Verder herken ik je verhaal. Mijn zusje heeft keurig haar KPN opgezegd, keurig een bevestiging gekregen, maar ondertussen blijven ze geld van haar rekening afschrijven.