waarom doet mijn blackberry appworld het niet ?

Mijn blackberry appworld doet het niet als ik iets wil downloaden moet ik natuurlijk mijn wachtwoord invullen en dat doe ik dan en dan staat er ; probeer het later nog eens keer op keer ik word er gek van !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (3)

Heb je wel wifi verbinding anders lukt het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je helemaal geen wifi voor nodig
of je wifi hebt of niet is niet belangrijk. De sterkte van je signaal is van belang. Als je heel slecht verbinding hebt zal het niet lukken. Of je hebt geen blackberry internet maar wifi, dan zal het ook niet lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een bug van BlackBerry App World die problemen heeft met de 'automatische timezone instelling' op de BlackBerry.

Stap 1: Ga naar de klok/wekker in het hoofdmenu
BlackBerry Klok

Stap 2: Druk op de BlackBerry knop

Stap 3: Ga naar Opties

Stap 4: Ga naar Tijd instellen

Stap 5: Zet 'Tijdzone automatisch wijzigen' op Aan of Vragen

Nu moet het probleem opgelost zijn. Probeer na deze 5 stappen een harde reset van de BlackBerry. ( batterij er even uit halen en weer in doen )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wilde ik ook zeggen :) heb het ook gehad +