Hoe lang krijgt iPhone 8 Plus nog beveilingsupdates?

De iPhone 8 Plus kan niet meer geupdate worden naar de recente IOS. Momenteel staat er IOS 16 op. Ik twijfel om een nieuwe iPhone te kopen. Echter las ik dat oudere iPhones toch nog beveiligingsupdates krijgen. Ik heb er niet duidelijk een datum over kunnen vinden.

7 maanden geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat is nog niet bekend. Apple ondersteunt hun telefoons meestal 7 jaar na het op de markt brengen. Dat zou voor de Iphone 8 en 8 plus betekenen dat de updates tot 2025 worden uitgebracht. Maar het is niet onwaarschijnlijk dat Apple er 1 of 2 jaar aan vast plakt. Dus nog niet wegdoen, die telefoon.
escape
7 maanden geleden