Extra nummer naast je 06 nummer, waar kan ik dat aanvragen?

Een tijd geleden heb ik volgens mij via marktplaats een extra 06 nummer aangevraagd, dat ik door kon schakelen naar mijn eigen 06 nummer. Je kon dan met dat nummer adverteren, en je prive nummer bleef dan prive. Ik kan echter nergens meer vinden hoe ik zo'n nummer kan aanvragen. Het ging echt om een 06 nummer, geen 0900 of 084. Wie weet waar ik dat kan aanvragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
5K

Antwoorden (4)

Als je een 2e telefoon hebt kan je dat ook gebruiken. Koop je alleen een Simkaart .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al zoveel telefoons in mijn tas, vandaar dat dit dan een goede oplossing is. Ik wil niet nog meer telefoons mee nemen.
Ik heb ook 2 nummers een simkaartje gekocht voor dinge die ik nie op mijn prive telefoon wil hebben. Ideaal dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Ga naar http://www.doorschakelnummer.nl/Consumenten/AanmeldingsFormulier.aspx
2. Klik onder het kopje 'Aanvragen' op de blauwe knop Volgende
3. Geef een e-mailadres op waarop je je voicemail wilt ontvangen
4. Druk op Volgende
5. Selecteer een nummer naar keuze

6. Geef aan dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden

7. Druk op Volgende
Opmerking: achteraf kan je de bestemming van je nieuwe nummer gemakkelijk wijzigen.

8. Kies de bestemming van je doorschakelnummer

Wil je het doorschakelnummer gebruiken als voicemail, kies dan de voicemail

Wil je het doorschakelnummer doorschakelen naar een vast nummer, kies dan mijn vaste telefoon

Wil je het doorschakelnummer doorschakelen naar een mobiel nummer, kies dan mijn mobiele telefoon

9. Klik op Volgende

10. Bel je nieuwe Doorschakelnummer en luister naar de instructies

11. Vul bij Activatiecode je verkregen activatiecode in

12. Druk op Volgende

Je aanvraag is nu verwerkt! Als het goed is ontvang je direct een bevestigingsmailtje in je mailbox.

13. Druk op Volgende

14. Vul tot slot je gegevens (voorletter + naam) in en druk op Volgende

Je bent klaar!

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook nog een leuke: www.ring2skype.com Je kunt hier een gratis 020 (Amsterdam) nummer aanvragen. Dat is ook goedkoper voor degene die je belt. Die koppel je aan een Skype account en ze kunnen je met een vaste lijn bellen op je gewone mobiele telefoon.
Je kunt Skype gewoon uitzetten, of deinstalleren zo je wilt, ook kun je de toon veranderen.
En hij kan ook (gelijktijdig) overgaan op je PC, of niet.
Ook fijn voor anderen die je dan met hun vaste lijn naar je mobiel kunnen bellen voor vast tarief. Veel mensen betalen erg weinig voor vast bellen.
Wel kost het je dataverkeer, zorg wel voor een goede databundel.