Hoe kan ik een wallpaper op mijn beginscherm zetten op mijn iPhone?

Ik kan niet kiezen uit beginscherm of lockscreen mijn wallpaper komt automatisch op het lockscreen. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als je bij de foto bent, klik je linksonder op het pijltje en druk je op 'gebruik als achtergrond, daarna kun je beginscherm, toegangsscherm of beide kiezen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke iPhone heb je dan? Als je 'm geüpdate hebt, kan het alleen met de 3GS en 4, dacht ik =)
Weet bijna wel zeker dat dat niet kan bij iPhone 3.

Kijk anders even in je gebruiksaanwijzing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een iphone3 hebt dan (of ouder) maar daar ga ik wel vanuit, want bij iPhone 4 is het duidelijk aangegeven.
Wanneer je een wallpaper app download, kun je van daaruit een wallpaper in je (foto)afbeeldingen plaatsen ( downloaden )
Vanuit de foto's kun je dan zoals bovenstaand op het pijltje drukken en kiezen voor "opslaan als achtergrond".
It's simple. Als je het eenmaal weet en gedaan hebt.
Suc6 ermee.