Wat is het unieke aan KPN?

Wat zijn nou echt de unieke en speciale dingen die KPN biedt? Ik kan alleen maar nadelen noemen namelijk... Ja, het is voor school ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Het beste antwoord

Dat het voorheen een z.g. staatsbedrijf was. Het bedrijf heette tot 1998 Koninklijke PTT Nederland NV en daarvoor Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie (afgekort PTT) en bevatte tot de afsplitsing van TNT Post in 1998 ook het nationale postbedrijf.

Die 'afkomst' maakt ze uniek terwijl óók die afkomst nog wel eens (negatief) in hun serviceverlening te merken is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

digitenne !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo veel

KPN glasvezel goeie service
Goeie monteurs uhm klacht afhandeling ik kan zo nog wel even door gaan....

Maar wat wil je specifiek weten van aparaTuur of van de organisatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat in de 4 maanden dat ik daar zit mijn internet, televisie en telefoon er al 4 keer uitgelegen hebben. De langste keer 4 dagen. Dat maakt ze echt uniek denk ik. Andere telecombedrijven lukt dat denkelijk niet. Zefls Ziggo heeft me dat kunstje niet zo vaak en niet zo lang geflikt en Ziggo kan er toch ook wat van.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is meer je ongenoegen uiten dan een werkelijk antwoord.
zondag
13 jaar geleden
Nee want er wordt gevraagd wat het unieke aan KPN is en dit wat ik schrijf is iets unieks aan KPN volgens mij. Het is dus wel degelijk een antwoord, hoe sarcastisch ook verwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is bij mij gebeurd bij UPC... nog even een tikje erger dus het maakt ze niet uniek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dus maakt jouw antwoord meer een uiting van ongenoegen. Je geeft ook aan dat je het denkt, dus niet zeker weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor al je ongenoegen kun je hier terecht: http://kpn.gebruikers.eu/forum/index.php
zondag
13 jaar geleden
Ik schrijf dat ik het denk omdat ik alleen met Ziggo en KPN ervaring heb en niet met alle andere telecombedrijven. Voor mij is het uniek als een zo groot en ervaren bedrijf als KPN iedere maand een dag of -tig in gebreke blijft bij het leveren waarvoor je als klant betaalt. Je mag daar toch enige kundigheid verwachten. Niet dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs in je reactie je ongenoegen uiten, zoals eerder gezegd ga even naar: http://kpn.gebruikers.eu/forum/index.php Zoals ik net al zei, ieders ervaring is anders maar maakt het niet een feit en uniek.
zondag
13 jaar geleden
Heb je aandelen KPN?
Dat ze als eerste partij extra kosten in rekening gaan brengen voor het gebruik van apps/data diensten.