Dat het voorheen een z.g. staatsbedrijf was. Het bedrijf heette tot 1998 Koninklijke PTT Nederland NV en daarvoor Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie (afgekort PTT) en bevatte tot de afsplitsing van TNT Post in 1998 ook het nationale postbedrijf.
Die 'afkomst' maakt ze uniek terwijl óók die afkomst nog wel eens (negatief) in hun serviceverlening te merken is...
Zo veel
KPN glasvezel goeie service
Goeie monteurs uhm klacht afhandeling ik kan zo nog wel even door gaan....
Maar wat wil je specifiek weten van aparaTuur of van de organisatie
Dat in de 4 maanden dat ik daar zit mijn internet, televisie en telefoon er al 4 keer uitgelegen hebben. De langste keer 4 dagen. Dat maakt ze echt uniek denk ik. Andere telecombedrijven lukt dat denkelijk niet. Zefls Ziggo heeft me dat kunstje niet zo vaak en niet zo lang geflikt en Ziggo kan er toch ook wat van.
Nee want er wordt gevraagd wat het unieke aan KPN is en dit wat ik schrijf is iets unieks aan KPN volgens mij. Het is dus wel degelijk een antwoord, hoe sarcastisch ook verwoord.
Ik schrijf dat ik het denk omdat ik alleen met Ziggo en KPN ervaring heb en niet met alle andere telecombedrijven. Voor mij is het uniek als een zo groot en ervaren bedrijf als KPN iedere maand een dag of -tig in gebreke blijft bij het leveren waarvoor je als klant betaalt. Je mag daar toch enige kundigheid verwachten. Niet dus!
Zelfs in je reactie je ongenoegen uiten, zoals eerder gezegd ga even naar:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/index.php
Zoals ik net al zei, ieders ervaring is anders maar maakt het niet een feit en uniek.