Gisteravond was ik aan het internetten op mijn mobiel. Opeens begon het scherm te flikkeren, en toen viel het scherm uit. Zie beschrijving..

Het scherm blijft zwart, verder kan de tel. wel aan en uit.
Net deed ik mijn simkaart in een andere tel., die ging telkens herstarten en het scherm liep vast. Is dit een hack, of toeval dat er twee achter elkaar kapot gaan? Wat kan ik eraan doen? (vooral die eerste).

1e tel.: Samsung s5050
2e tel.: Samsung, een touch..
Vodafone abo.

Toegevoegd na 3 minuten:
Aan beide telefoons heb ik op dit moment dus niks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik denk dat je sims defect is maar denk wel dat dat door de phone komt je zou een prepaid simmetje kunnen proberen maar ga maar naar de shop lijkt me beter anders brandt je die sim wellicht ook
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 'm ook al zonder SIM opgestaart, zelfde probleem. Kan het dan nog steeds m'n sim zijn?
capthavoc
13 jaar geleden
tja als de storing is ontstaan door de sim dan zal hij dezelfde reactie geven
had de telefoon de storing zie je precies hetzelfde en zal een n sim daar niets aan veranderen en als je sim niet in orde is ook niet
naar de shop ermee