Bestaat er een handleiding om Apps te maken voor de iPhone?

Zoja, waar kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet alleen dat je daar een speciaal programma voor moet kopen bij Apple, kost rond de €100.- Weet niet meer hoe het heet. Omdat je een bepaald percentage van de opbrengst van de app krijgt, heb je ook nog eens kans om die €100,- terug te verdienen :-)

Antwoorden (1)

je kan wel van een site een soort app maken dan komt die in je menu