Mijn iphone wil niet met KPN verbinden. Wat moet ik doen?

Ik heb internet bellen en sms'en in mijn abonnement zitten.

Ik vraag het hier omdat het geld kost om naar KPN te bellen. (als jullie het niet weten zal ik toch moeten bellen naar KPN)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb KPN zakelijk en daar kon ik ook een keer opeens niet mee verbinden. Het eerste advies van de KPN was om de telefoon helemaal uit te zetten, de simkaart te verwijderen, de simkaart terug te stoppen en de telefoon weer aan te zetten. Veel meer kun je zelf niet doen volgens KPN (behalve je instellingen controleren maar ik neem aan dat je daar niets aan gewijzigd hebt) dus de volgende stap was dat zij mijn aansluiting gingen resetten. Toen moest ik hem 10 minuten uit laten staan en dan weer aanzetten. Sindsdien heeft hij, net als daarvoor, prima gewerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkt niet.
Mischien komt het ook omdat ik geen zakelijk abonnement heb.
Ik hoop dat je Iphone geen simlock heeft. Mocht je bedoelen dat je geen internetverbinding voor elkaar krijgt, probeer het eens met de handleiding van deze site
http://qelp.kpn.com/Apple/iPhone/Internet/handmatig-instellen/index.html daar staat precies beschreven hoe je stap voor stap je Iphone verbindt met het internet van KPN.