Stel: ik kijk op m'n digitenne kast het erotiek kanaal. Zet het telecom bedrijf dit op de afschriften?

Just wondering!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn altijd mooie interviews en documentaires op deze zender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noem het maar een natuurkanaal en dan zonder lammetjes haha xD

Het beste antwoord

Nee dat zit gewoon bij in het pakket(je bedoelt private spice denk ik). Daar merk je verder niks van. op je afschriften..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens en correct antwoord. Ik had eerst een wat langer antwoord gegeven, maar was net iets later.

Andere antwoorden (4)

Dat je dat doet is traceerbaar voor de eigenaar(s) van het abonnement.
Ik heb dat meegemaakt in mijn directe omgeving, was geen prettige gewaarwording.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, ze gaan echt niet de kijkcijfers van bepaalde zenders bijhouden.

Je betaalt voor een pakket aan kanalen en hoe lang en welk kanaal je bekijkt, bepaal je zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, bij digitenne betaal je gewoon een vast bedrag p/m.!
En waar jij naar kijkt maakt hun niets uit, als je maar betaald!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee digitenne is een signaal dat je uit de lucht op pikt en er worden geen signalen terug gezonden

maar je moet je wel afvragen wat zijn de gevolgen van het kijken naar erotiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm rare reactie.. Ben benieuwd wat je met de laatste zin bedoeld mealycook..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee klop het eerste gedeelte was een antwoord op de vraag 2de gedeelte was een aanvulling maar als antwoord op jou vraag wat de gevolgen kunnen zijn Kinderen kunnen in het kijken naar porno verstrikt raken door hun natuurlijke nieuwsgierigheid. Als dat gebeurt, kan het blijvende effecten hebben op hun kijk op seksualiteit. Die effecten, aldus een rapport, kunnen variëren van een verwrongen besef van seksuele normen tot „moeite om een gezonde, liefdevolle relatie in stand te houden; een irrealistische kijk op vrouwen; en potentieel een verslaving aan pornografie, die fnuikend kan zijn voor huiswerk, vriendschappen en gezinsrelaties.” Nog rampzaliger kunnen de effecten later in een huwelijksrelatie zijn.