Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben boven mijn bundel gegaan, hoe kan dit?

Ik heb een eindeloos online bundel, en ben toch boven mijn bundel gegaan, geen ringtones gedownload, heb hulp nodig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
709
capthavoc
13 jaar geleden
welk abbo heb je ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sowieso je specificatie bekijken, als je die niet hebt: opvragen! Daar staat op wanneer je hoe lang online bent geweest en met hoe veel dataverkeer.

Oftewel het staat ergens in de kleine lettertjes (check je FUP - Fair Use Policy) en dan kun je eventueel (als je zin hebt in een beetje geharrewar) bezwaar aantekenen tegen het feit dat ze je daar niet voldoende duidelijk van op de hoogte hebben gesteld. Met alle huidige toestanden rondom klantenservice (denk Youp van 't Hek) heb je misschien kans dat ze je voor deze keer kwijtschelden. Waarschijnlijk niet, maar hey, nee heb je en ja kun je krijgen.

Het kan ook gewoon zijn dat zij een fout gemaakt hebben (bijvoorbeeld per ongeluk jouw abbo gewijzigd in plaats van de volgende in de database), dat kan natuurlijk ook. Dat kun je hopelijk achterhalen als je weet waar over welke zogenaamd-niet-bestaande limiet je blijkbaar bent heengegaan. Zo'n foutje kan gebeuren, word zéker niet boos maar bel gewoon de klantenservice en leg het uit. Als de eerste medewerker je niet begrijpt, bel gewoon nog een keer. Kan gebeuren, als je het NETJES maar BESLIST doet lossen bedrijven dat best vaak gewoon netjes op.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mischien de kleine lettertjes niet gelezen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding