ik heb een abbo van vodafone bij dat abonnement heb ik een samsung star gekregen. nu heb ik de oude bb van me vader maar hoe krijg ik nu internet?

Toegevoegd na 37 minuten:
mijn blackberry is blackberry bold 9000.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je vraag is te onduidelijk. Als je bb uitschrijft weten mensen misschien meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet even naar de vodafone gaan en een internet bundel erbij nemen. Ze kunnen moeilijk gaan doen. maar dan moet je gewoon even uitrekenen of het niet goedkoper is om het abo af te kopen en een sim-only met onbeperkt internet te nemen bij bv KPN
Ik heb dat zelf wel gedaan en heb toch ruim € 100 bespaard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar kan je dan ook ping gebruiken met die bundel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij wel, want dat is toch iets wat via de bb loopt.
Ik heb het zelf gedaan omdat ik een iphone kreeg, dus heb geen ervaring met een bb.
maar dat ook kan je vragen in de winkel.
ik ben gewoon ook naar een andere winkel gelopen en daar gezegd dat ik een foon heb gekregen en wat zij mij konden aanbieden en aanraden.
ik vind Vodafone een goede provider maar de mensen in de winken vind ik te agressief dus heb ik mn inlichtingen ergens anders gehaald
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okey bedankt voor de tip ik ga dinsdag meteen even langs!