Upgraden van iOS 4.1 naar 4.2 (jailbreak)

Ik heb een iPhone 3GS met iOS 4.1 met een jailbreak via greenpoison

Nu wil ik upgraden naar 4.2. Maar hoe ga ik dit nu doen. Ik wil mijn jailbreak behouden en niet mijn apps kwijtraken

Kan iemand het mij stapsgewijs uitleggen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De nieuwste versie is 4.3.1.
Apps gedownload met installous doen het na de update gewoon. Cydia apps moet je opnieuw installeren. Op www.besttechinfo.com staan verschillende goede instructie filmpjes voor iedere gebruiker. Binnen 5 minuten ben je klaar. Veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, download de 4.2 software...

Ga naar itunes, druk op shift en herstellen(iphone moet aangesloten zijn natuurlijk) en dan selecteer je de 4.2 software.

Vergeet niet een resercekopie te maken.

En ALLE apps behouden is onmogelijk.