Blackberry ping loopt vast, wat te doen? zie uitleg.

Ik kan soms ineens me ping chat niet meer openen! Behalve pas weer als ik de batterij eruit haal. En sinds kort heb ik ook CONTINUE 2 ping wolkjes op me scherm staan. Terwijl er GEEN bericht is, en daar ben ik zeker van. Heb alles uitgezocht. Wat moet ik doen? Het is erg hinderlijk!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het toch over de ping van Blackberry messenger zelf he ? niet over de andere applicatie die Pingchat heet?

Antwoorden (2)

Die wolkjes staan er als je een bericht hebt weggeklikt voordat je hem gelezen hebt. Dit krijg je weg door degene waar je het bericht van gekregen hebt weer een berichtje te sturen. Jouw messenger blijft steeds hangen zeg je. De kans is groot dat je dan teveel applicaties tegelijk hebt draaien waardoor je geheugen het niet meer aan kan. Probeer Je Blackberry messenger anders even te verwijderen en opnieuw te installeren. Als hij dan nog steeds blijft hangen is het een geheugen probleem.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze van oorsprong voor iPhone bezitters bedoelde app blijkt ondertussen niet (volledig) compatible met de Blacberry. Op de een of andere manier onstaat er een soort "conflict",wat nu dus ook het geval op Uw toestel is. U zult het dus moeten deinstailleren en de van oorsprong voor Blackbery bestemde Ping gaan gebruiken. Dit zal Uw (lokale) leverancier ook als antwoord geven,als er om wordt gevraagd.

Groet:Zoekertje