Bold 9700: Wat betekend dit envelopje??

Er staat bovenin mijn scherm bij berichten een wit envelopje met een zwart rondje met bb teken en een rood rondje met 1.. Er is dus ergens een nieuw bericht oid maar kan nergens iets vinden. Heb dit ook nooit eerder gezien..

Toegevoegd na 4 uur:
Ik weet niet wat het was, maar heb mn tel even opnieuw opgestart en het tekentje is weg :D haha bedankt allemaal voor de hulp!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klik op menu, blader omlaag end aar staat dan als het goed is een service update voor je telefoon. Nieuwere software etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik heb dinsdag de nieuwste software update erop gezet. En ik zie in menu ook geen update...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
menu > opties > geavanceerde opties > draadloze update lukt dat wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je ook even kan proberen: menu openen menu toets (bb toets)
alles weergeven
en dan scrollen tot je het berichtje ziet staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beide niet :( hij zegt geen updates beschikbaar en bij alles weergeven zie ik ook niks staan :( nog meer opties ??

Het beste antwoord

Dat betekent dat er een update is in een app die je gedownload hebt. Zie ook image :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je bij je Email gekeken? Het lijkt op een update van App world.
Druk anders eens je blackberry knop in en hou hem eens vast. Dus niet je menu openen maar knop iets langer vasthouden dan opent er een rechthoekig balkje met alle applicaties die op dat moment draaien.Dan kun je naar links en rechts scrollen. Misschien vind je hem daar dan tussen terug en kun je er op klikken om het te openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee bij berichten etc. Zie ik niks en ook niet bij het ingehouden menu knopje :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook een groepsbericht zijn in blackberry, een voicemail bericht een gemist gesprek een update van een theme of een update van bv ubertwitter of Gmail . Log eens in in Appword en ga dan eens naar "My World en kijk daar eens of er misschien updates staan aangegeven voor 1 van je applicaties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt het meest op een upgrade melding die beschikbaar is voor je blackberry messenger