ik heb een Nokia E66, maar als ik mijn camera wil openen geeft hij een fout melding: ''camera is in gebruik door andere toepassing''

weet iemand hier raad mee? en graag hoe zoal ....>....>....>

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

heb ik met mijn e71 ook gehad, zet hem ff uit en dan weer aan. Als het goed is doet hij het dan weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan een app zijn als je die heb die de camera heeft gebruikt nu ziet hij hem als gebruik . Als je geen Apps hebt dan weet ik het ook niet