Wat is een goede eenvoudige mobiel met navigatie.

Ik wil een cadotje halen voor mijn vader, maar hij wilt graag een mobiel met navigatie erop en het moet ook niet te ingewikkeld zijn, dus het liefst geen smartphone, ik zelf dacht aan een nokia c5. Wat raden julie aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Een goedkope htc met als besturingsys. Android.en Gps! Zeer belangrijke. Deze heeft standaard Google maps nav. En je kunt voor een paar euro(of gratis) een andere erop zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een htc magic en gebruik gewoon de navigatie van Google maps. perfect als je het mij vraagt...