Welke provider is het goedkoopst met bellen en smssen bij n prepaid toestel ? Zie toelichting

Heb nu vodafoon maar ben k op uitgekeken. Ik bel vrij veel (minstens 45 min p.dag) smssen ongeveer 10/20per dag(vaak meer) Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Van mobiel naar vast: Simyo (0,10 cent p/min)
Van mobiel naar mobiel: Lebara (0,09 cent p/min)
Smsen: Aldi, Hi, Kruidvat en Rabomobiel (0,05 cent)

Over het algemeen is Simyo wel het goedkoopst omdat daar alles 0,10 cent is en bij andere providers zoals Lebara is bellen naar vast weer heel duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lebara .
Kun je kopen bij een toko .
En het bel tegoed kun je kopen bij een supermarkt of een tankstation .
Lebara heeft ook vaak acties waarbij je dubbel bel tegoed krijgt .

Toegevoegd na 1 minuut:
En het is ook goedkoop bij het bellen naar het buitenland .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ klinkt goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was de laatste tijd ook weer zo`n actie .
Maar ik weet niet of die nog loopt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas kan ik lebera hier nergens vinden,tja limburg hé
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk dan eens bij een buitenlandse supermarkt of een chineese of turkse of african winkel .
Of een belwinkel .
En lyca is ook zeer goedkoop !