hoe kan dit?

Zoals je ziet ben ik nergens over het abonnement heen gegaan! Hoe kan ik dan €0,90 buiten mijn bundel hebben?

Toegevoegd na 15 minuten:
Oke, heb in elk geval niet een 0900 nummer gebeld, alleen gsmst en gebeld en wat apps gedownload..

Toegevoegd na 1 dag:
Het vreemde is dat als ik nu kijk dat er ipv. € 0,90 onbekend staat...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Misschien heb je een 088 nummer gebeld {was gisteren bij kassa} en die valt niet onder je belbundel.
Ik zou een specificatie opvragen dan weet je meteen waar je die 0.90 cent voor moet betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan dat? Een specificatie opvragen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de meeste providers is dat mogelijk ja
er zitten soms wel kosten aan verbonden maar dan weet je wel waarom je moet bijbetalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie is je provider??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone, maar ik bedacht me: kan dat ook mijn voicemail zijn? Maar dat kan dan weer ook niet, want dat heb ik vanmorgen niet gedaan? Of word met de datum al je verbruiks kosten bedoelt? Maar dan kan het nog niet want ik heb vanmorgen helemaal niks verstuurd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=124&p_created=1216136261 hier kun je een specificatie aanvragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar ik heb dus een gebruikers naam op myVodafone, ,maar ik kan geen specificatie zien behalve wat ik heb geprintscreend maar dat is niet echt een specificatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan neem je contact op de klantenservice en vraag je naar de herkomst van die 0.90 cent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al is de vraag niet echt beantwoord, bedankt voor alle energie die je erin hebt gestoken ;)

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk ligt dit aan een nummer wat je hebt gebeld, bv een 0900 nummer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat heb ik niet?
Dit kan ook zijn van bellen/gebeld worden in het buitenland.